Alingsås

Natur & Landskap | 2011-12-02 | 13:06:05 Kommentera här! 3 st


Bilder från Alla Helgonas dag på Alingsås kyrkogård.

Förbannad jag blir när det aldrig kommer någon snö. Det är andra december och ingen snö har kommit i överhuvudtaget? För att göra allt 'bättre' så har jag även antagligen urinvägsinfektion. Jag vaknade mitt i natten av en obeskrivlig smärta i magen och jag tror det har med att urinblåsan att göra.

Jag är även grymt besviken på mig själv då jag inte har använt min kamera på drygt en månad. Vill bara att det ska bli julafton nu så jag förhoppningsvis tar med foton och så jag kan spendera dagen med min pojkvän och familjen.

Kommentarer
Skrivet av: Jånn

Fina bilder ja va med när du tog dom!:), Ska bli så underbart att få fira jul med dig!. JAG ÄLSKAR DIG:D <3

2011-12-02 @ 14:21:13
Skrivet av: Emma

sv: jo jag vet! men är så himla mycket i skolan nu med tanke på att våra betyg börjar sättas nästa vecka och vi har stora projekt, samtidigt som jag har massa smycken att fota osv, ska försöka komma igång mer så fort jag känner mig klar med skolan oså :)

2011-12-02 @ 20:04:32
Länk: http://fotoavemma.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Fotografi

SV: Åh tack! Du är himlans söt Amanda! ♥

2011-12-03 @ 17:50:31
Länk: http://louisejorgensen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: